smile

Tänk vad underbart att inte behöva ta på sig knöliga pantalonger, extra yllesockor, klumpiga vinterstövlar, mössa och vantar SAMT en extratjock vinterjacka! Går fortfarande omkring med höstjacka, tunna fingervantar och ingen mössa. Ahhh.. härlig luft är det också. Fastän det är mörkt så stör det inte så mycket för jag slipper i alla fall frysa, det värdesätter jag mer än att ha något vitt att titta på, ja, faktiskt!

Blir på så glatt humör efter kören...sitter och småsjunger för mig själv när jag kommer hem! "Ding Dong merrily on high in heav´n the bells are ringing...".... "Glooooooooooooria hosannainexcelsis" :)

Imorgon blir det en lååång dag på jobbet, vi ska få information om sårbehandling efter jobbet, lite nya/gamla material mm. som ska användas. Alltid bra att se och höra eftersom man ofta står och kliar sig i huvudet när det gäller val av sårvårdsmaterial.

Nog om detta. Nu blir det diska, dusch och säng! Thohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0