när kroppen talar - lyssna

Efter jobbet vilade jag en stund på soffan. Var trött i ryggen men även allmänt trött, somnade en stund. Efter maten skulle Johan vila lite till innan nattjobbet och vipps så somnade jag igen på soffan... var lite förvånad över detta. Brukar i allmänhet inte vila på em/kvällen. Och nu känner jag mig trött igen..ska bli skönt att krypa till kojs sen. Ja, kan väl konstatera att min lilla kropp känner sig lite trött och slut för tillfället. Det är lite underligt att det kan komma så plötsligt trots att man inte har något extra på jobbet, utan det flyter på som vanligt och hemma är det lugnt. Men ja, min teori om virus får stå kvar än så länge... även bristen på solljus under denna årstid gör sitt med oss små människor i norden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0