mjukstart

Jag färgade mitt hår på egen hand igår, okej, Johan fick hjälpa mig med att sätta färg bak på huvudet eftersom det är lite svårt att se... Det blev helt ok faktiskt. Sparade i alla fall en hel del pengar på att göra det själv. Eftersom jag inte ville klippa mig, utan endast färga så skulle det blir lite slöseri med pengar att åka till frissan för detta... Betalar ju extra för att jag väljer att ha långt hår..

Idag ska vi handla och gå ut och gå. Skönt.
Det är en riktigt slösöndag med allt vad det innebär. Alla "måsten" skjuter jag upp till senare. Detta är en mjukstart på veckan som kommer. Har tänkt sluta tidigt imorron eftersom jag jobbade långdag när jag skulle sluta tidigt förra veckan, hoppas det går bara...att det inte finns alldeles för mycket att göra.. Kan vara skönt med en kortare måndag ibland.

Ska gosa ner mig i sängen en stund, vila lite, innan det är dags att göra sig iordning för dagens lilla utflykt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0