inklämd men flexibel

Vi håller på (eller rättare sagt målaren och vaktmästaren) målar om på vårdcentralen, i korridoren och i våra rum. Mina rum är på gång nu, både undersökningsrummet och kontoret ska målas. Alla saker har därför flyttats bort från väggarna och står mitt på golvet i en enda hög. Detta betyder att jag suttit mitt i mitt kontor ihopklämd mellan skrivbord, stolar och hyllor idag...haha.. vilken syn, ska nog ta en bild imorron på hur det ser ut! Grejer överallt och en liten blond tjej i mitten, inklämd. Måste sitta där när jag har telefontid, annars kan jag låna någon annans rum för besöken. Hoppas jag får målat imorron så jag kan flytta mina saker dit jag vill ha dem och slipper ha både sakerna och mig själv mitt i rummet. Men vad gör man inte för att få det lite fräschare!!

Snart blir det yoga för att sträcka ut mig lite och lugna själen♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0