Födelsedag och advent

Fyllde hela 25 år igår.



Jobbade hela dagen, och det var en typisk fredag så det fanns inte en chans att slappa till sig och njuta av någon födelsedag, hann just och just se meddelanden jag fick på tel mellan alla måsten. Sen kom jag hem till en underbart vacker blombukett och en trerättersmiddag som Johan fixat! Fick även gå och hämta ut ett paket från svärisarna som de skickat hit från Åland. Kul!
En mysig kväll hade jag verkligen! Jag kommer nog alltid att tycka om att fylla år oavsett vad siffran blir.

Idag är en ny dag. Jag har försökt få det lite adventsfint nu i lägenheten. Inget byte av gardiner som i Åbo, eftersom vi har ganska neutrala gardiner här och endast i två fönster. De passar bra både sommartid och vintertid. Det är allt annat som gör att det blir lite mer jul.

Imorgon ska vi i kören ha adventskonsert i kyrkan. Det ska också bli mysigt. Julkänslan lär komma då tror jag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0