brrrr

Jag är tydligen ingen eftermiddagsvilare...som vissa andra (läs Johan). När jag gosat ner mig under filten på sängen så får jag direkt iskalla fötter, vilket betyder att jag inte kan sova... Sen ligger jag och försöker få dem varma för att kunna slappna av och somna in i min eftermiddagsvila - misslyckas varje gång. Det slutar med att jag helt enkelt får stiga upp och acceptera att jag är gjord för att vara vaken på dagen och sova på natten, eller helt tvärtom men inga middagslurer för min del.. Kan ju vara skönt att vila på eftermiddagen när man ändå är ledig men icke.

Då blir det en kopp eftermiddagskaffe istället.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0