snörvel

Som tack för att jag fick 2 veckors semester i värmen har jag drabbats av förkylning. Det är väldigt ovanligt att jag blir förkyld två gånger på bara några månader, det är till och med ovanligt att jag drabbas av en förkylning under ett helt år. Därför är jag lite förvånad över denna snoriga tillvaro men så länge jag inte har feber så är det bara att jobba vidare. Är i min snoriga lilla värld men ska nog snart bli bättre.

Imorgon och på torsdag är det jobbing som man säger i Grums. Annars är det två dagar på universitetet som är inbokade med en kursdag (onsdag) och en tentdag (fredag)...åhh...vad jag saknat detta...hmmm. nej.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0