mys

Det regnar ute. Skönt.

Det bästa med att jobba på BVC är ju förstås barnen, i alla åldrar. Tyvärr ingår det ju också i mitt jobb att pina dom stackars barnen med vaccinationer. Det har varit en hel del av den varan den här veckan. Mycket skrik och gråt i slutet av besöken som annars är präglade av ett leende, urgulligt barn. Tror faktiskt att jag ändå skulle kunna tänka mig att fortsätta med detta framöver om jag får möjligheten någon gång.
Jag tycker att arbetet på vårdcentralen är jättebra också med all variation! Väldigt lärorikt och socialt. Svårt att välja faktiskt...tur att jag jobbar 50/50.

Idag har jag ätit sparris när jag kom hem, sparris stekt i smör. dreggelgott är det!

Snart blir det städning och lite packning inför morgondagen :)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0