Kom ihåg

För den hårt arbetande individen är det också mycket viktigt med att koppla av efter jobbet. Avkoppling leder god arbetsförmåga :) Idag väljer jag att sola på ballen. Ingen promenad idag, är utan sällskap.

Det pulserar också fruktansvärt i min lilla tumme. Lyckades förstås i all hast idag att få med en skinnbit när jag skulle ta loss skyddet från en engångsrakhyvel...inte lyckat. Blödande tumme och en skinnbit på hyveln. Så går det när man stressar, allt tog ju förstås längre tid eftersom jag först var tvungen att bandagera min tumme och sedan blev allt klumpigt..

Avkoppling var det...





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0