kan inte låta bli

Det har snart gått ett halvår sedan jag var på Åland. Nu kunde jag inte hålla mig eftersom Johan har åkt dit för att fiska lite under sin ledighet. Jag tar mig en snabbtur till Åland i helgen och åker hem tillsammans med honom på måndag (tog ledigt). Behöver en kort paus och andas lite öluft! Ska bli härligt trots den korta tiden. Men snart är det ju midsommar och då blir det en visit igen!

Fredag imorgon, skönt. På lördagmorgon går tåget mot stockholm och mitt fina Åland.

Full fart på jobbet, men det är ändå kul på samma gång, tufft men oerhört lärorikt.
Joggningen går sakta framåt...haha..har haft Johan med som sällskap och han har väl vilopuls när vi joggar, eller när jag joggar rättare sagt :) Men så är det.

Snart ska pensionären gå till sängs...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0