inget gjort

Jag måste säga att jag blir impad över alla som på fb skriver allt de redan hunnit med på sin lediga dags morgon...Jag hade planer...observerad ordet hade. Jag skulle åka in till Karlstad och shoppa lite, kanske pyssla inne i läggan. Dagen är ännu ung så jag har ju fortfarande tid till det, men många är så aktiva och så fulla av energi. Jag har också sådana dagar (dom är få men dom finns), men idag är tydligen en annan dag. Satte mig istället på ballen, tog fram mina målargrejer och målade en stund... Inte så tokigt det heller i för sig.

Det andra hinner jag med senare....

Vi är alla olika och ibland kan man önska att man var lite mer som någon annan. Men jag tror inte att jag skulle vilja byta ut något hos mig mot något annat, dock kanske fylla på med lite roliga egenskaper :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0