duktiga jag

Idag var jag i "skolan". När jag gick runt på universitetet kände jag mig faktiskt som hemma på något konstigt vis. Miljön var ju bekant och människorna kunde vara de som var i Åbo. Positivt.
Detta var min första föreläsning under den här kursen (kursen har hållit på sedan januari men jag har inte varit på en enda föreläsning, fy på mig). Jag blev smått chockad när min lärare kom fram och bad om ursäkt för att hon glömt att fråga om någon var ny...haha..det var första gången! Dessutom är det ju de sista föreläsningarna, då kanske man inte ska vara ny i klassen. Men det var trevligt och de andra studerandena var riktigt goa! Blev glad att se lite yngre tjejer som läser till distriktssköterska!! Vi behövs!

Nu har jag varit flitig och skickat in mina två uppgifter. Däremot är jag ingen bra hemmafrau för tillfället. Det är ett kaos hemma i läggan... Imorgon är det jobb och plugga inför tenten på fredag, tur att det är grupptent och att vi får ta med oss material säger jag bara!

Intensiva veckor. Tiden går snabbt. Givande veckor.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0