woho..

En kort dag på jobbet! Lyckades faktiskt sluta endast 5 min efter att jag egentligen skulle ha slutat....jag är ofta kvar på jobbet efter att jag slutat när jag har korta dagar...av någon konstig anledning kommer det alltid något som måste fixas före hemgång.
+ grader, snö som smälter och fågelkvitter gör mig extra glad idag! Våren är påväg - jag vet det!
Idag har jag kikat in på BVC. Det var mycket info, vilket gjorde mig lite snurrig om jag ska vara ärlig. Men det kommer att bli jättekul att få testa på det jobbet också! Gäller bara att få schemat att funka smidigt när man ska vara på två ställen ;)
Helg - underbart att få vila igen! Det gick trögt att ta sig upp ur sängen imorse trots den korta dagen.. men nu kan jag njuta för fullt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0