stress - vila

Oj, vad jag behövde den här helgen! Igår gjorde jag nästan ingenting och idag likaså. Min förskylning är således bättre och vilan har gjort susen. Däremot har jag sovit dåligt under helgen. Jag har haft stress i magen. Jag tar sällan arbetet med mig hem och är den som sällan stressar upp sig, men den här helgen smög arbetet med hem i väskan fastän det inte var välkommet. Inget speciellt men när man har mycket på jobbet och inte hinner slutföra allt innan man går hem så är det lätt att det smyger med hem... Spikmattan hjälpte mig idag att släppa jobbet och imorgon är jag på kurs hela dagen! Ingen idé att tänka på allt som borde göras när jag ändå inte kan göra det hemifrån. Lika bra att släppa det och njuta av sin ledighet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0