snart

Full fart på jobbet. Fullbokad i tidboken både med patienter, uppföljningar och telefonsamtal. Jag går kurs på samma gång och ska försöka få två uppgifter klara innan resan. Jag försöker också få in lite timmar på BVC för inskolning eftersom jag börjar där om 1,5 vecka, jag tror min kollega som jag ska vikariera är mer nervös över detta än vad jag är.... Det är helt enkelt mycket nu.
Jag satt och gäspade mig genom körövningen ikväll och funderade på hur jag ska orka upp på söndag och sjunga. Bara att masa sig upp antar jag. Är ju kul bara man kommer iväg sen och får sjunga inför en del folk.
Blir en tidig kväll ikväll. Sängen kallar och jag svarar....

Tröttheten ökar ju närmare resan kommer??Hmmm...längtar jag efter semester eller?! Kan va!

Japp, så är livet enligt em. Ganska bra i mitt lilla "lala land"..hehe..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0