sjuk

Jag är inne på dag 5 med förkylning som mestadels sitter i bihålorna och gör mig helt slut. Jag har också arbetat mer en heltid denna vecka och haft mycket på jobbet under tiden jag varit där... Så jag har inte blivit frisk. Är nästan lite sämre. Ser därför fram emot en lugn och skön helg tillsammans med mitt lilla hjärtegull!

Fastän jag är sjuk och helt slut, eller kanske just därför så sticker det till i mitt lilla hjärta när man träffar människor med tragiska öden....för det finns många sådana tyvärr.... Tacksam för det jag har just nu!! ♥

Dags att bli frisk nu känner jag...tjohej!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0