räknar..

Räknar ner nu...till semesterresan! 10 dagar kvar.

Börjar även närma sig arbetet på BVC. Spännande! Hjärnan är proppad med bra info av kollegan och imorgon kommer jag att få ännu lite mer att trycka in i skallen. Men det ska nog gå bra tror jag! Roligt ska det bli hur som helst. Får jobba med två roliga områden, 50% på vårdcentralen och 50% på barnrdg.

Klarade första tentan i farmakologikursen också. En sak borta! Nu väntar två rapporter som ska lämnas in i efter Thailandresan, rapporter som enligt mig är helt onödiga i och med att jag just gjort samma sak för ett år sedan...hmm...men det är bara att skriva och se glad ut, ska försöka få dem påbörjade före resan så är det bara att göra det sista sen och skicka in. Japp, så får det bli.

Det gäller att planera när man har mycket som snurrar :) Dagarna går verkligen snabbt förbi..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0