andas uuut

Lyckades faktiskt sluta tidigt idag, helt otroligt! Härligt. Synd bara att vädret svängt och att det ligger en hel del snö på marken igen... Tur att det smälter bort snabbt sen! Istället för att göra något "vettigt" så gjorde jag något väldigt smart när jag kom hem. Jag tog mig en tupplur, och fy vad skönt det var!!
Nu blir det lite plock och eventullet dammsugning om jag känner mig inspirerad...

Lite irri är det när man måste felanmäla samma saker till vaktmästaren 3 gånger innan man får ett samtal om att han inte har tid + att man hör att han inte har en aning om vad som kan vara fel eller hur man kan fixa det....yes, problemen blir säkert fixade...

♥Kärlek♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0