värme, sol och dunkadunka



Värme och sol! Hur härligt är inte det?! Tyvärr kommer jag på mig själv med att gå invänta sommaren fastän den redan är här....konstigt! Måste bli ändring på detta. Lite svårt när man sitter inne och jobbar hela dagarna, men jag kanske borde ta vara på kvällarna lite bättre. Inte som grannarna som festar för fullt just nu kanske...studenten och alltvaddetheter firas för fullt i lägenheterna här intill. Men sitta ute på ballen och njuta, det kan jag göra i alla fall.
Har skaffat mig några vuxenpoäng idag. Intressant.

Jobbet kallar imorgon, som vanligt, ska fixa läggan och mig själv färdig för sängen. Har haft en riktigt bra vecka den här veckan på jobbet. Känns bra. + att kontraktet fick min signatur så jag tror att jag stannar på vårdcentralen i Grums ett tag ;)

Lyssnar på småkillarnas dunka-dunka-musik och har det ganska gött.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0