snälla ord

Jag vill påminna om att uppmuntra och berömma människor runt omkring dig! Speciellt de du jobbar med! Ibland är det lätt att man är så fokuserad på allt som har att göra med jobbet att man glömmer de man jobbar med. Det är lätt att bli "hemma blind" och ta sina kollegor för givet eller bara glömma bort att säga "tack", "det gjorde du bra" mm. Jag blev påmind om detta idag, när jag fick höra några snälla ord som fick min dag att sluta på ett positivt sätt.

Uppmuntra mera, säg snälla ord till de du jobbar med och umgås med - det leder till en positiv spiral :)

Imorgon har vi personalfest! Kul!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0