MysSöndag

Vilken söndag. Sov nästan för länge. Man vet att man sovit för länge när man vaknar och känner sig obekväm och nästan utochin, ingen sådär skön känsla som man annars har när man vaknar. Nåväl, det var väl bra att sova ut för en gångs skull och inte stiga upp halv åtta som jag börjat med på äldre dar..hehe.. Lite kaffe gjorde i alla fall susen.

Har befunnit mig inomhus idag. Fått lägenheten städad och myst för mig själv när Johan har legat och sovit efter nattjobb. Fick min kock att steka supergoda nypotatisar åt mig innan han åkte på jobb igen. Mums, kan steka själv men hans är extra goda! Det blev min middag tillsammans med sallad. Gott.

Har faktiskt tagit några steg utomhus nu på kvällen efter ösregnet. Passade på att gå och sortera sopor när det blev uppehåll och det var riktigt skönt ute, fräscht. Men snart kommer det nog mer regn..

Japp, japp... imorgon väntar en låååång dag på jobb. Trevlig måndag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0