myspys

Idag hade jag egentligen min vårdcentraldag men på eftermiddagen hade vi föräldragrupp på bvc. Åhh, mysknoddar! Små härliga sötnosar som ligger och tittar med stora ögon, ler ibland och gråter ibland. Men är helt underbara! Intressant att prata med flera föräldrar på samma gång också och få höra alla deras funderingar och diskussioner!

Jobbet flyter alltså på - skönt. Skulle inte klaga om vi kunde få liiite mer av den härliga solen dock. Vill ha mer sol och värme, men hoppas på det nästa vecka när det är midsommar som firas på vackra Åland!!

Idag är jag konstigt trött. Var trött redan när jag vaknade imorse.. hmm.. Suttit en stund på ballen för att fånga lite strålar som kämpar sig genom molnen. Läst min tidning som kom idag (Femina). Tror att det får blir soffan resten av kvällen. Har inte kunnat jogga på snart två veckor p.g.a. mina knän - trist. Det har knappt gått att gå. Usch. Men nu börjar även de bli bättre, men promenader är väl det enda som fungerar för mig, det får gå bra det med.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0