livet i paradiset

En vecka är snart förbi igen, vad tiden går snabbt!
Dagarna på Åland var perfekta. Förutom vädret ena dagen. Stod och balaserade i båtarna för att tömma dem på vatten då det regnade och stormade. Men inne i stugan var det mys! Ingen fisk fick vi heller trots metning, pilkning, kast, nät och bur. Synd, eftersom jag hade sett fram emot abborre på grillen...slurp. Mitt underbara gudbarn fyllde år och henne var vi på kalas hos med resten av släkten :) Alltid lika trevligt!
Mina fina vänner fick jag tyvärr inte träffa, men det får bli under semestern. Blir det inte då så är vi nog inte så bra på att prioritera varandra och så är det ju inte meningen att det ska vara...tycker jag :)

Mitt paradis på jorden, dag och natt













Att få vakna med fågelkvitter och solstrålar i ansiktet, ta ett steg ut och stå precis vid vattnet på det vackra berget...♥

3 veckor kvar till nästa visit.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0