kvitter i skogen

Jag fullkomligt älskar den här årstiden. Allt är vackert och alla färger är extra fina just nu!

Sov inte så bra inatt. Det var både varmt och obekvämt. Tur att jag är ledig idag. Det typiska är att när man ligger vaken mitt i natten då börjar man fundera på helt konstiga saker som man inte ens kan påverka...sen försöker man sluta tänka men då tänker man ännu mer och sen är man fast i den onda cirkeln tills man så småningom lyckas slumra..

Trots bristande sömn vaknade jag första gången kl 07. Jag steg upp 08. Har tvättat en maskin och (kors i taket) varit ut på en runda i skogen. Som märkas kan så har jag inte gett upp joggningen. Rundan blir lättare för varje gång men tyvärr kan jag inte öka ut den ännu då jag fortfarande får ont i fotleder och båda knäna. Måste hålla med min kära sambo att jag kanske måste införskaffa sånnadär "snygga" knästöd/skydd för att kunna fortsätta med min nya pina. Det vill jag ju förstås inte men vem vill ha ont?! Det var annars underbart att stå stretcha i skogen och lyssna på alla fåglar som kvittrade och vinden som gjorde att löven prasslade så där mysigt....en bra start helt enkelt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0