inne

Regnväder idag. Har därför passat på att fixa i vår garderob, organiserat om lite bland annat. Ser fint ut igen. Det är sånt som jag tänker att jag ska göra men som sällan blir av. Har dock mer som skulle behöva fixas men jag tar en sak åt gången. Några solstrålar pressar sig genom de mörka molnen på himlen. Det kanske blir en promenix på eftermiddagen?! Eller solning på ballen...

Jag kan inte riktigt förstå att vi redan är inne i juni månad?! Alla skolavslutningar, studenten...härliga tider. DÅ började sommaren på riktigt trots att man hade sommarjobb så var det ändå sommarlov. Nu är man helt plötsligt i den men dagarna ser inte annorlunda ut för det... men som turen är kommer ett par veckors semester i alla fall. Men innan dess ska jag nog försöka hinna med lite sommarlovsnjutning i form av midsommarfirande på Åland och sitta på någon uteservering inne i Karlstad mm.

Dags för lite kaffe nu känner jag...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0