gott och blandat

Har haft en bra vecka på jobbet, intressant att jobba med människor.

Vi har även haft personalfest. En jättetrevlig kväll med god mat, tipspromenad, båtåkande, kubbspel (var förstås i vinnande laget), och allmänt snack som inte handlade om jobbet! Härligt. Vackert var det också! Kan varmt rekommendera Vattenskidklubben som ligger i Borgvik!





Har tagit hand om mig själv idag. Var till frissan och kapade ca 5cm av mina slitna Thailandtoppar och shoppade lite. Har även passat på att ta en promme med gulle och sola på ballen. En riktigt bra lördag med andra ord. Kan absolut inte klaga.

Har nu endast 1,5 arbetsdagar kvar tills vi åker till sommarparadiset! Där ska vi njuta av att vara på sjön och förhoppningsvis får jag träffa mina fina vänner, vilken dag det blir så får vi väl se. Vi ska också fira min fina Amanda på hennes födelsedag! Fullt upp men bara med bra saker!

♥Kärlek♥


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0