bra dag idag

Idag var en riktigt bra dag. Jag tycker om dagar då man inte behöver stressa omkring som en yr höna, allt flyter på. Ett extra plus är när man har tid att sitta ner med sina kollegor och prata lite.

Igår fick jag höra om att det inte skulle bli någon valp i höst. Men jag kontaktade snabbt en annan som ska para sina vovvar och dit ska vi imorgon och hälsa på! Jiippii! Ska få gosa med små söta westiesar!Sen blir det en höstvalp. Välkommen säger jag! Håller tummarna igen nu..
Min faster har fått labradorvalpar som är hur söta som helst om någon är intresserad, de driver en kennel sedan många år tillbaka i stockholmstrakten. Här ser ni sötnosarna!

Solen kikar fram mellan molnen, bättre än regn i alla fall. Men inte riktigt sommarväder, vilket är trist. Hoppas att sommaren fortsätter på Åland nu när jag ska dit på lördag! Åh..ska bli härligt med lite ledigt igen :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0