utsövd

Jahaja...jag sov visst 12 timmar inatt igen. Skönt är det förstås, att få sova ut. Denna fredag var det nog mitt huvud som behövde extra vila. Veckan har varit bra men den som skulle ha sett min patientlista igår skulle ha kliat sig huvudet, hur jag hann med allt och alla... Det gjorde jag innan jag gick hem. Ibland är det så.

Vaknade och konstaterade att vi inte har något vatten...typiskt. Jag är så kaffetörstig. MEN sen slog det mig, jag hade sett en liten flaska vatten i hallen från när vi åkt till Åland. Yes. Två små koppar blir det. Perfekt. Tur att jag har servetter till ansiktstvätt också så kan jag bli någorlunda fräsch idag...hehe... Ringde journummret där de sa att hela Grums är utan vatten. Vackert så.

Nu lyssnas det på värmlandsradion för att få lite info. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0