upp i varv

Kom just hem från jobbet, fick jobba över 1,5 timme. Gjorde inget men nu är jag upp i varv. Det har varit lite stress idag och tyvärr ingen positiv stress utan "har jag gjort allt"stress som det ibland kan bli. Men nu är jag hemma och ska ha fredagsmys för mig själv tills Johan jobbat klart. Blir nog ett glas rött och Let´s dance ikväll tror jag, får se.

Det jag tydligen fått med mig i livet som överraskat mig är skinn på näsan och att saker faktiskt kan rinna av mig som på en gås. Ibland blir man förvånad över egenskaper man trodde att saknades. Har både uppfattats av andra och av mig själv som försiktig/vågar inte säga ifrån/för snäll/ältar saker, alla egenskaper är bra men får man kritik som inte stämmer eller tycker att något är fel så känns det skönt att märka att man har en ryggrad och vågar säga ifrån :) Kul att jag lagt märke till det! Kanske en lärare hade rätt när hon sa att jag nog i botten är bestämd och vet vad jag vill och går vart jag vill...hmmm...hon såg något som inte jag hade sett ännu. Intressant.

mat, mjukiskläder och soffan nästa....skön helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0