svettigt värre

Vilken start på veckan! Hohojaja...

Jobbade 10 timmar idag, kände att jag var tvungen att få undan lite administrativt arbete nu i början på veckan annars har jag ett berg på fredag... Alltså satt jag kvar i den mörka korridoren en timme extra. Fick faktiskt undan en hel del!
Trött och seg i huvudet såg jag på telefonen att min träningskompis lämnat återbud. Då visste jag direkt att detta kommer att bli svårt.... att ta sig till träningspasset vill säga. Men med hjälp av en syrra per telefon som inte heller hade någon lust/ork så sa vi hej då och stack på träning, jag i Grums och hon i Uppsala. Funkar att motivera varandra per telefon! Det var ett härligt pass. Är sådär skönt trött i kroppen och svettig...ahhh...alla spänningar som bortblåsta och endorfinerna susar omkring i kroppen. Glädje!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0