seeeeg

Underbart att få vara ledig idag, behövdes nog. Var tre intensiva arbetsdagar före så lite uppladdning behövs för att orka med jobbfredag.

Däremot är jag helt utpumpad efter vår entimmes runda runt Grums. Johan drog med mig ut för att få lite luft före han skulle iväg till jobbet. Blandade känslor, jag pendlande mellan att tycka att det var riktigt skönt ute till att bli frustrerad över att: inte hänga med i samma tempo som den som har längre ben än mig, gå där ingen plogat (som vanligt) och dessutom få in snö i ögonen som kändes som småspik emellanåt. Nu i efterhand är jag ganska nöjd över att jag varit ute men jag är helt slut. Det värker i benen och de är fortfarande som överkokt spagetti i styrka...

Nä, nu blir det en kopp eftermiddagskaffe för att komma igång. Har städning framför mig som är såååå roligt och spännande.

Snart är vi insnöade här uppe på vinden...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0