harmoni

Njuter av att få ha helg tillsammans med hjärtat. Sen blir det 4 helger till nästa gemensamma helg... Började dagen med en morgonpromenad och fick lite sol i ansiktet + fågelkvitter!!! En god brunch och mys. Senare idag ska jag och dansa lite Zumba (trodde jag aldrig) tillsammans med mina jobbkompisar. Vi ska köra ett pass som vi sen ska ha med högstadieelever här i skolan på deras "kärleksdag", kan bli intressant...får se om jag är med hela vägen. Dagen avslutas med biokväll tillsammans med gulle!

Känner harmoni. Ingen oro över någonting eller någon. Verkar som att det är lugnt vatten för tillfället :) Bara att njuta ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0