från då till nu

Mitt 2010 var händelserikt må jag säga. Året gick väldigt snabbt och jag tror att det kan vara ett av de roligaste åren jag haft faktiskt.
Detta hände 2010:
- Johan fick jobb i Grums, vi sökte upp Grums på kartan och konstaterade att där skulle vi bo framöver.
- Vi flyttade vårt pick och pack från studiestaden Åbo till lilla bruksorten med många nervösa förväntningar på framtiden.
- Jag var med på min systers möhippa.
- Min syster gifte sig med sin prins Henrik.
- Jag tog Hälsovårdarexamen!
- Jag var på min kusins bröllop.
- Jag började mitt nya jobb som distriktssköterska på vårdcentralen Grums, mycket utmanande men roligt.

Det är väl i sort vad som hände 2010. Ett mycket fint år. Mycket kärlek och glädje. Många småsaker har ju också inträffat men det gör det ju varje år :)

2010 i bild...

Bruket Gruvön.

När jag pendlade mellan Åbo-Åland-Grums under våren.

När vi fick åka och fiska på försommaren.

Min syster gifte sig på Havsvidden.

Vi köpte vår första egna bil.

Min tid i Åbo fick sitt slut...

Hälsovårdarna.

Jag odlade solrosor på ballen.

Jag åkte och hälsade på Johan när han var stationerad i Amsterdam under en månad.

Dessa får representra jobb och lite julfirande.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0