...

Tjohej.
Här är det full fart. Det snöar massor här. Jag tror att värmland tar igen nu eftersom vi faktiskt haft mindre snö än på östkusten där det har vräkt ner. Snön är ok, det är inte lika kallt nu i alla fall, vi som annars har kring -20. Däremot har vi värdelös plogservice. Inget är plogat och de plogar inte på helgen....konstigt tycker jag som är van vid att plogbilen brummar förbi frebbenby även på nätter...

Jobb är det gott om må jag säga. Imorgon ska det bli skönt med ledigt men klämdag blir det icke för mig. Jobbar istället. Känns nog helt okej. Jag är ju ung och full av energi...he he

PS3 köpte vi i mellandagarna. Jag har testat spela fotboll mot Johan och jag kan säga att det inte blev sådär jättebra resultat för mitt lag...haha... Däremot är Grand Theft Auto kul att spela. Kan tänkas att min helg bland annat kommer att innehålla lite spelande när Johan jobbar.

*Älska att Älska*


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0