så bra så

En underbar dag. Himlen var till en början grå men solen valde att hälsa på idag igen. Jag valde att vara inne och köra ett yogapass idag för det känns lite för kallt för mig att ta en promme. Tycker ju inte om så många minusgrader. Men i min lugna söndagslunk har jag fått en hel del fixat! Kan börja en ny vecka utan "borde göra". Bra det!



Har precis druckit dos 1 av Dukoral vaccinet. Jepp, tänker i alla fall försöka slippa magbesvär på resan. Smakade helt ok, lite sötsliskigt men jag kan nog få ner dos 2 om några veckor. Dukoral har inte det bästa skyddet men magen får vänja sig vid vissa dumma bakterier i alla fall.

Kokar chiligryta till middag. Storhandla på IcaMaxi står på schemat och Solsidan förstås!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0