Kul

Det händer mycket nu!
Jag har varit på kurs både måndag och tisdag. Det var kurs i Motiverande Samtal som är en fluga just nu. Alla ska kunna samtala enligt den metoden. Men den är bra, jag gillar den skarpt! Jag använde ju lite av den i mitt slutarbete så det var kul att få fördjupad kunskap i det. Kursen var på ett Scandic hotell, vilket betyder god mat! Åt väl lika mycket under måndag och tisdag som jag gör under en hel arbetsvecka annars...haha...Nåväl, kursen var super och nu är det bara att jobba på och motivera alla patienter ännu mer! Uppföljning blir det i mars, då man ska ha spelat in ett samtal!

Imorgon ska jag på någon form av personalfest. En av läkarna ska ha det hemma hos sig (tydligen en tradition). Det ska bli jättekul! Present är inhandlad för 50sek som ska bytas under en lek... hmm...kan bli intressant att se vad jag kommer hem med :) Min present var den sista på hyllan i affären (inte förvånad), brustabletter som heter Bakis. Ja, något litet alltså.

Har ikväll varit på körövning. Det var trevligt som vanligt. Vi sjunger många fina sånger.

Mycket som sagt men mestadels roliga saker! Två dagar kvar till helg...jippi!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0