hoho...

Bra vecka i övrigt. Imorron ska jag på kurs (igen, går hela tiden,kul!!). Denna gång är det "det friska barnet" och avvikelser inom barnrådgivningen, ska bli riktigt intressant faktiskt!!

Har haft det svårt att hinna/orka med träning den här veckan. Detta har således givit mig ångest och "kryp"-känsla i kroppen. Inte alls bekväm känsla. Nu när jag skulle kunna yoga så är jag för trött. Jag känner att jag måste prioritera sömnen. Sömnen är ju faktiskt viktig för man ska orka överhuvudtaget, med jobb, träning...allt. Jag får ta igen detta någon annan dag...Det är konstigt det där med träning. När man gör det regelbundet så blir man nästan deppig de dagar som man inte kan/orkar (av olika anledningar). Är väl kanske ett gott tecken, det betyder ju att min kropp längtar efter träning både fysiskt och psykiskt. Men dessa kvällar är lite tunga...trött...

Hoppas på en piggare och fräschare Emelie imorgon ;)


Kommentarer
Jenny

Det är verkligen skönt när man inser att man är "beroende" av att träna. Men vilken bra sak att vara beroende av! :)

2011-02-22 @ 21:22:48
emme

Ja eller hur?! :)

2011-02-23 @ 21:20:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0