en annorlunda lördag

Istället för att gå i pyjamas hela förmiddagen steg jag upp (OBS) kl 07.30 och gick till gymmet 08.30! Detta har aldrig hänt tidigare, men det känns bra. Tror nästan på testresultatet jag gjorde för något år sedan där det framkom att den sortens person som jag är trivs bra av att stiga upp tidigt på mornarna, jag ska enligt testet funka bäst under förmiddagen. Detta stämmer ganska bra när det gäller jobbet mm. Men jag brukar ha svårt för att stiga upp när jag är ledig. MEN idag hände det! Solen skiner och det är kallt. Jag är glad över att solen skiner. punkt.

Det bästa med att stiga upp tidigt och träna är att jag får äta frukost två gånger! Har inte tänkt på det tidigare och det är ju helt fantastiskt, det är nämligen mitt favvomål på hela dagen! Så nu inväntas frukost nr:2.

Hade tänkt åka till IKEA idag men jag känner att idag är också dagen då jag ska besöka två mysiga affärer som faktiskt finns i Grums, japp. En liten inredningsaffär med antikt och en fin blomsterbutik med lite allt möjligt. Jag har gått förbi dessa affärer flera gånger under promenader men aldrig gått in.  Det ska jag göra idag. (Och städa).

En fin dag som inte är lik andra dagar!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0