väckning

Blev sparkad upp ur sängen idag. Johan kom hem från nattskift och hade svårt att sova och jag tog kanske för stor plats i sängen och var täppt i näsan vilket leder till små snarkningar (fast jag annars inte snarkar)... resultatet blev att puffa på mig, eller sparka lite sådär diskret men för mig störande. Han gav upp och steg upp, vilket gjorde att jag sen steg upp eftersom det är viktigast att han får sova som varit vaken hela natten.

Har sen legat i soffan och slöat. Har nu äntligen fått i mig lite kaffe och börjar piggna i. Måste en sväng till jobbet eftersom jag beställde ett handstöpt ljus som är jättestort (ca 40cm långt och 10 cm brett längst ner) av en kollega, glömde betala och hämta det igår när jag var på jobbet, så får göra det idag istället.

Ska städa innan det blir handling.

Bord är bokat på restaurang till imorgon kväll inne i Karlstad. Ser fram emot det och hoppas det blir gott, vi ska äta tidigt julbord.

Nu är det bara att ta tag i dagen "på riktigt"...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0