utvilad & reashopping

Måste säga att det känns riktigt bra att Inte ha varit ut på juldagen. Saknar inte alls huvudvärk och illamående. Vaknade istället utvilad och fräsch imorse! Saknar ju mina flickor förstås som var ut igår.. alltid lika kul att umgås med dom!!!

Tog bilen och körde in till Karlstad. Parkerade en bit från själva centrum eftersom det ofta är kaos inne i stan + att det är skönt att ta en liten promenix längs med älven. Det var sol och 8+ ute så man kan inte klaga på vädret! Förstod inte riktigt varför folk var tvungna att klämma in sina bilar så nära gågatan som möjligt när vädret faktiskt tillät att parkera en bit bort...

Massor av rea och folk på stan. Trots långa köer och trängsel var det riktigt behagligt att strosa på stan.

Nu har vi lagt in stryktipset. Idag har Johan och jag lagt in varsitt tips, men jag har bara en enkelrad. Vi får vem det går bäst för. Jag har ju ingen koll på fotboll alls så min rad kan antingen bli bra eller hur dålig som helst... Vi får se sen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0