positiv

Trots att många under den här årstiden är extra trötta och gnälliga så försöker jag vara extra positiv - som en roligare kontrast till allt dystert. Jag är egentligen också hur trött som helst och skulle vilja gnälla på allt och alla.. Men det hjälper ju inte, man blir ju bara surare, eller hur?!


Idag fick vi skratta lite på jobbet, jag spexade till det lite och allt blev så mycket trevligare för oss :) Imorgon hoppas jag också att vi kan klämma fram lite trevligheter!

Insåg att jag under de närmaste veckorna kommer att bo på jobbet, då jag bytt lite lediga dagar mm. Så det är ju bra att man trivs :)

!villskrattamedminaflickornuabstinens!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0