några dagar kvar

Nu är det bara ett par dagar kvar till julafton och slutet av julkalendern. Den har varit jättebra och jag har fått starta dagen med något trevligt och mysigt!

Nu börjar det kanske lugna sig lite på jobbet. Folk har inte tid att vara sjuka inför julafton, för mycket att göra och hinna med antar jag. Men vi hinner få lite annat gjort när det lugnar sig lite. På mellandagarna kommer det nog däremot att vara fullt ös, för då ska alla kurera sig inför nyår :)

Jag blev så glad idag när Johan ringde mig på jobbet och sa att han tagit en ledig dag imorgon. Jag har kort dag så då hinner vi pyssla och fixa inför julafton tillsammans! Annars skulle han jobba kväll. Han jobbar hela helgen, men en dag extra är hur bra som helst!

Nu blir det att greja lite.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0