julisar


Min lilla installation.

Igår kom G och B till Värmland för att hälsa på. De hade med sig svartbröd, knäckis och lite annat som vi beställt. Sen hade min fina, söta mor skickat med våra julklappar redan! Nu kommer vi också att ha lite julklappar under vår gran på julafton, Johan och jag. Sen kommer jag att fylla på lite med det som jag köper förstås men det är lite mysigt att ha klappar under granen från någon annan än sig själv.

Just nu är de på rundvandring på fabriken. I blåsten och regnet. Men det spelar nog ingen roll för det är ganska häftigt att gå där oavsett väder, jag kände mig åtminstonne väldigt liten när jag gick bland alla enorma maskiner...

Själv håller jag på tvättar. Steg upp för att se julkalendern imorse, en mysstart på dagen blev det verkligen.
Ikväll blir det julbord på restaurang. Imorgon planerar jag in lite bakning kanske... om jag orkar och har inspiration.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0