i ensamheten

Jag har sagt det förut och jag säger det igen. Skype eller internet överlag är superduper! Utan kontakt med mina få men underbara vänner skulle jag gå under. Ikväll är det date med min finaste Mia i Göteborg. Båda våra karlar är och jobbar, vilka duktiga killar vi har!
Lite nutidssnack och minnen. Saknar mina fina vänner som inte bor nära. Kan bli lite ensamt ibland trots att jag är sambo med min bästa vän så är det ju kul att ha fler att umgås med ibland när man är ensam.

På tal om annat. Jag är verkligen glad över alla som har en liten knodd eller ska gifta sig. Men tänkte idag när jag var på fb och såg att ännu en går med en bulle i ugnen som är i min ålder att...ska det vara dags nu eller? Det är också många som frågar om sådana saker är på gång. Verkar mera som att alla runt en har mer bråttom än vi som ska ta dessa framtida beslut. För tillfället är jag tillfreds med hur jag har det. Jag jobbar för fullt, bor med den jag älskar mest i hela stora världen, vi åker på semester tillsammans, vi ska skaffa hund. Ja, jag är nöjd. Men upplever lite stress när andra tar "nästa" steg..eller vad man nu ska kalla det.
Nu ska jag inte tänka mer på detta. punkt.

Det bästa man kan göra är att leva idag och längta till imorgon!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0