en perfekt kväll


Gårdagen blev helt perfekt!
Dagen innehöll en hel del fotbollstittande för Johans del och bokläsning för mig. Jag fick bl. a. en bok i födelsedagspresent av G och B som är riktigt bra och heter "En dag", finns även som film.

Johan och jag hämtades och vi åkte in till Karlstad för att njuta av en helkväll med god mat och dryck. Vi åt på "Cazanova". Det var god mat och trevlig personal, det blev fullsatt så gissar att det är ett populärt ställe. Vi var nog nöjda alla fyra med kvällen, kändes riktigt skönt att bara sitta och ta det lugnt tillsammans och prata om allt möjligt. Efter maten gick vi till hotellet, pratade och drack någon drink till. Sen blev det taxi för mig och Johan. Vi hade tänkt ta sista bussen hem men den skippade vi och unnade oss taxi istället. Vi kom faktiskt hem före bussen ändå..

Idag har vi legat och degat i soffan mest hela dagen. G och B var hit en sväng innan de skulle börja sin resa tillbaka till ön. På kvällskvisten gick vi en långpromenad. Sen blir det lugna puckar igen innan det är dags för sängen och ny jobbvecka.


Kommentarer
Marre

Gud vilket svall du har fått! Snart borde du komma till Stockholm och hälsa på :) Kram

2011-12-05 @ 13:40:43
URL: http://minbebis.com/blogg/detnyalivet/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0