helg

Helg igen. Veckan som gått har bara försvunnit iväg någonstans...den gick snabbt med andra ord. Några dagar har det varit kaos och andra dagar har varit lite lugnare, jag har i alla fall fått arbeta för min lön den här veckan (som alla andra veckor egentligen). Det är väl det som är det roliga kan jag tänka mig, att man faktiskt gör något på dagarna som har betydelse för andra människor - oftast. Har dock varit trött hela veckan p.g.a. mycket sena kvällar. Har fastnat uppe med min bok, som jag nu läst ut och kan konstatera att var bra. Ska försöka komma ihåg att se filmen också.

Idag var Johan och jag jätteduktiga och besökte gymmet på förmiddagen! Det var riktigt skönt. Men eftersom det är ett tag sedan jag var där så blev jag ju förstås snabbt trött i mina minimala muskler. Det känns inte så kul när man lever på gamla meriter och inser att man inte orkar lika mycket som för någon månad sedan.. Men det är ju bara att fortsätta så är man tillbaka!

Ikväll är det egentid, Johan jobbar natt. Soffan väntar och pepparkakor med ädelost på!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0