första luckan..

Jag har nog verkligen barnasinnet kvar eller så är det bara för att jag som liten aldrig kunde följa med i någon julkalenderserie, eftersom vi bodde utomlands,  för jag älskar verkligen svt:s julkalendrar, i år är det "Tjuvarnas Jul". Tittade imorse och funderar på om jag skulle stiga upp tidigt imorgon också trots LEDIG FREDAG för att ligga i soffan, under filten och följa julkalendern.. Under de närmaste 23 dagarna kommer jag att komma till jobbet minst 10 minuter senare än vanligt p.g.a. julkalendern. Men vilken bra start på dagen det är! Mys!

Plockar lite. Imorgon blir det lite julshopping tillsammans med Johan. Och sedan finbesök av svärisarna.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0