Haft semester!

Jag har haft semester i två hela veckor! Helt underbara veckor på den finaste ön Åland med mina härliga vänner och sköna släkt :) Det kan samanfattas med att det var perfekt. punkt.

Jag ser med positiva ögon på den kommande hösten. Väldigt ovanligt eftersom jag annars tycker mycket mindre om höst och vinter än vår och sommar. Men denna, som förra året, är annorlunda. Förra året hann jag inte tycka illa om hösten/vintern/MÖRKRET för då hade jag ett nytt och spännande jobb. Nu har jag samma fina jobb med en massa planering mm som ska göras och jag tror att det kommer att blir ett riktigt bra resultat för vi är ju ett supergäng ;) Jag och Johan ska ju också få valp till vintern så den är räddad. Tiden framför är alltså full av positiva bubblor! Love it!

Beställde en ny kalender för det kommande året härifrån, egen design. Döpte den till "tillsammans" eftersom den är både min och Johans. Nu väntar jag på att den ska dimpa ner i hallen, så att jag får börja fylla i allt!

tudilu



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0