sant

Kom fram till Karlstad kl 00 inatt. Var isäng kl 01. Upp på jobb imorse. Men det gick bra, jag var faktiskt piggare än mina kollegor som gått och lagt sig kl 23...hehe...ungdomens glans. Tror dock att jag kommer att vara desto tröttare imorgon när jag ska masa mig upp..segt.

Tränat och haft koferens med gulle och syrran på Skype. Kul! Mitt umgänge för tillfället...haha...men älskar det!

Läste i en tidning att när man blir kär/skaffar en partner så tappar man 2 vänner. Känner igen mig. Det gäller inte alla naturligtvis men sådär i medel. Att bli kär kan alltså visa sig vara en sorglig historia för vänskapsrelationerna. Tur att jag i alla fall har få men fina vänner. Fick ett spontant och trevligt samtal från en idag. Du förgyllde min dag Jenny!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0