lyx

Det är verkligen lyxigt att kunna GÅ till jobbet varje dag och kunna GÅ till gymmet och till affären! Få förunnat! Men det är super!

Jag sov gott inatt, svettades också ut lite av förkylningen så idag har jag kunnat andas och inte haft droppande näsa. Hurra! Jag gick faktiskt till gymmet ikväll eftersom jag varken har feber eller ont i halsen :) Känns skönt nu efteråt.

Lyx är också att ha Skype. Stackars fruar och män förr när de inte visste någonting om varandra under tiden de var ifrån varandra. Jag har just haft en kort pratstund med hjärtat. Som om vi satt i rummen bredvid varandra. Kan inte annat än hålla med min kollega som sa att världen krymper med så bra kommunikation.

Japp, nu blir det kokt ägg!

OBS! Den som vill se hur Grums trakten ser ut ska titta på femmans nya program med Filip och Fredrik "Lite Sällskap" som började igår och kommer varje måndag kl 22. Det var roligt...småskrattade lite för mig själv i soffan.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

emelieisaksson

det är de små tingen som gör livet värt att leva

RSS 2.0